Monday, January 24, 2011

My first *GIVEAWAY*



So folks, time has come!

All you have to do is:

  • follow my blog and

  • leave a comment to this post

The winner will be selected with the help of Mr. random.org

As simple as that, and this lovely little ceramics jewelry (or candy) box can be all yours :) Designed, created and decorated by me for the lucky winner, to have their own personal Jasmin Blanc Boutique ceramics piece!

January 24 - January 30

And the winner will be announced on the 31st!

IMPORTANT** Shipping is only available within Romania!

16 comments:

  1. Super!:):)Ca mare admiratoare a ta,iti dai seama ca nu ma puteam abtine...:)
    Btw,suuuperba cutiuta,ca orice creezi tu!Felicitari!:*:*

    Apropo,e ok daca mentionez concursul pe facebook?:)

    ReplyDelete
  2. ador lucrurile facute de tine ,delicate ...iar cutia e prea frumu sa trecem peste :)

    ReplyDelete
  3. Felicitari! Faci niste lucruri minunate! Cum ar fi si aceasta adorabila caseta... Imi place foarte mult. La fel de mult imi plac si farfurioarele dantelate... par desprinse din povesti :)

    Numai bine,
    Simona

    ReplyDelete
  4. Hei scumpa! M-am inscris si eu ca follower, ai un blog superb si creatiile - la fel! Se pooate sa nu ma vezi ca follower pana cand nu deschid blogul online - asta sper sa se intample maine. O sa revin cu drag atat aici cat si pe Breslo. Imi plac si piesele enorm! Bafta pe mai departe!

    ReplyDelete
  5. E superba! Te urmaream de ceva timp pe Breslo, nu stiam ca ai si blog pana te-ai inscris la mine la giveaway. Oricum, toate produsele tale sunt de basm!

    ReplyDelete
  6. hey, tocmai ce te-am vazut recomandata de Carmen T pe facebook si, dupa ce am vazut minunatiile pe breslo, m-am hotarat..esti unica la fel ca si creatiile tale: felicitari pentru ceea ce faci si multa bafta! (follower-Laurita)

    p.s- se poate sa pun bannerl tau si la mine pe blog? thanks

    ReplyDelete
  7. felicitari pentru toate creatiile minunate care le realizezi...
    Multumim pentru giveaway..te urmaresc prin GFC cu numele de SilvyX.
    >:D<

    ReplyDelete
  8. Am primit inelul si este sublim!
    Succes in continuarea si i'll be back!
    Kisses

    ReplyDelete
  9. Te felicit pentru toate lucrurile frumoase pe care le creezi si te urmaresc cu numele: maddailade.
    Mi-ar placea tare mult sa castig!( nu voi fi in oras in perioada in care anunti castigatorul, insa le urez succes tuturor)

    Sa continui sa realizezi la fel de multe creatii superbe!

    ReplyDelete
  10. Ador casetele "Chat d'or"..sunt superbe.Ma inscriu si eu pentru ga, si te urmaresc cu numele Ana Maria P.
    Multi pupici si mult spor la noi creatii!

    ReplyDelete
  11. Hei, buna:*Multum` pt concurcursul organizat! Te urmaresc sub numele Happy Story. Imi plac foarte mult lucrusoarele le care le faci:) Mult succes in continuare!:*

    ReplyDelete
  12. am fost tare incantata sa vad ca ai adaugat si cuvantul Boutique :)la bannerul tau.simt ca atelierul tau de creatie e unul de suflet bun.in rest iti doresc ca drumul ce ti l-ai ales sa fie presarat de momente frumoase si sclipiri.cu drag,emi

    ReplyDelete
  13. Buna,
    Imi place foarte mult cutiuta, esti foarte talentata.As vrea si eu sa ma inscriu.
    Te urmaresc cu numele Camelia Andrasescu.
    andrasescu.camelia@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Farfuriutele cu bulinute sunt cele mai frumoase :) muza sa-ti zambeasca tot timpul , spor la mesterit !


    p.s.:daca doresti sa facem schimb de bloguri te rog sa-mi lasi in casetuta cu impresii un mesaj

    Roxana , Taraba-cu-cercei

    ReplyDelete
  15. Hey, am prins si eu ultimul tren pentru a ma inscrie la giveaway-ul cu aroma de iasomie :D. Te urmaream de ceva timp doar pe Breslo si acum am largit orizontul ;)). Ma bucur ca ti-am descoperit si blogul \:D/.
    Felicitari pentru creatii, sunt foarte gingase!

    Mult succes in continuare!

    Maria-Nadia

    ReplyDelete
  16. Ma arunc si eu la "bunatati" :)asa, pe ultima suta de metri, chiar daca nu stau in Romania acum, dar daca-s norocoasa, are cine sa ia minunata cutiuta de la posta :)

    Te aveam in Google Reader de ceva vreme, dar acum te urmaresc si cu Friend Commect (sau cum se cheama...)



    Sper

    ReplyDelete

I ♥ comments!